SkyEurope Airlines tania nisko-kosztowa linia lotnicza w Europie Środkowej przewiozła w sumie 176 363 pasażerów w listopadzie 2006, odnotowując wzrost o 46% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku.
Nowa strategia marketingowo-sprzedażowa skupia się na wysokim poziomie wypełnienia miejsc oraz na poprawie efektywności działań sprzedażowych i reklamowych. Skuteczna implementacja tej strategii doprowadziła do wzrostu wypełnienia miejsc o +14 procent do poziomu 76,2%, są to najlepsze listopadowe wyniki w historii firmy.
W ciągu 12 miesięcy na koniec listopada 2006, firma przewiozła blisko 2,7 miliona pasażerów odnotowując wzrost o 48,9% w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Load factor za ostatnie 12 miesięcy wyniósł 76,8%.
Ważne wydarzenia listopada 2006:
SkyEurope zwiększyło liczbę dostępnych w sprzedaży lotów na sezon lato 2007 wspierając je różnorakimi promocjami.
SkyEurope ogłosiło współpracę z Hahn Air i uruchomienie sprzedaży poprzez kanały dystrybucji w 4 systemach GDS. Bilety elektroniczne na loty SkyEurope dostępne są poprzez Hahn Air w następujących systemach, używanych przez biura podróży: Amadeus, Galileo, Worldspan oraz Sabre. Umowa umożliwia SkyEurope współpracę z ponad 50 000 biur podróży na całym świecie gdyż Hahn Air jest obecne w 41 IATA, ARC w USA oraz w Rosji, co oznacza obecność w 53 krajach na całym świecie.
SkyEurope |